Демішева, Маргаріта (2022) Реалізація інклюзивної освіти в школах Ізраїлю. Молодіжна наука заради миру та розвитку : зб. матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (9-11 листопада 2022 року, м. Чернівці). pp. 475-479.
Стаття_Демішева.pdf
Download (868kB)
Abstract
Останні роки інклюзивна освіта активно впроваджується у навчальні заклади по всьому світу. Саме Ізраїль був обраний для нашого дослідження, тому як практика інклюзивної
освіти в країні застосовується вже понад 30 років та має законодавче закріплення. У статті проаналізовано досвід розвитку інклюзивної освіти в Ізраїлі в різних аспектах: законодавчому, організаційному, соціальному, повсякденному. Розглянуто принцип ранньої діагностики та інтервенції
аутизму, який допомагає якомога раніше виявити проблему та надати дитині ефективну допомогу.
Представлені способи реалізації інклюзивної освіти на прикладі загальноосвітніх та спеціальних
корекційних ізраїльських шкіл. Механізм включення дитини до навчання у звичайній школі може
бути різним, але вкрай важливим для ізраїльської освіти є дати кожній дитині знання на такому
рівні, на якому вона здатна їх сприймати. Дійшли до висновку, що головне завдання системи освіти
та медицини Ізраїлю – це рання діагностика, надання кваліфікаційної медичної та психологічної
допомоги дитині з особливими освітніми потребами у ранньому віці, щоб вона мала змогу до 6
років піти до масової школи та успішно інтегруватися у суспільство.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LA Історія освіти |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 12 Jan 2023 16:25 |
Last Modified: | 12 Jan 2023 16:25 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12751 |