Черняк, Євгенія and Міщенко, Світлана (2022) Семантичне засвоєння дитячого фортепіанного репертуару в контексті творчого розвитку піаніста-інструменталіста. Молодь і ринок. pp. 120-126. ISSN 2308-4634
![260005-Текст статті-598058-1-10-20220626.pdf [thumbnail of 260005-Текст статті-598058-1-10-20220626.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
260005-Текст статті-598058-1-10-20220626.pdf
Download (421kB)
Abstract
У статті розглянуто особливості семантичного засвоєння дитячого фортепіанного репертуару в
контексті творчого розвитку піаніста-інструменталіста. Розкрито, що за своєю смисловою організацією
репертуар піаніста-початківця має складну смислову структуру, де зустрічаються семантичні фігури різної
етимології. Показано, що важливе значення серед семантичних фігур мають інтонації мовної етимології.
Визначено, що вони відповідають образним уявленням світу дитини та допомагають піаністові-початківцю
сформувати навички створювання яскравої інтерпретації музичного репертуару, виконувати його достовірно
та на належному виконавському рівні
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 08 Dec 2022 19:10 |
Last Modified: | 08 Dec 2022 19:10 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12747 |