Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Peculiarities of the organization of marketing activities of the tobacco products market

Shcheblykina, I. A. and Shcheblykina, Z. V. and Labenskaya, Yu. D (2022) Peculiarities of the organization of marketing activities of the tobacco products market. Фінансові стратегії інноваційного розвитку економіки (1 (53)). pp. 111-116. ISSN 2786-5150

[thumbnail of Вісник ЗНУ №1 2022-111-116.pdf] Text
Вісник ЗНУ №1 2022-111-116.pdf

Download (345kB)
Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Depositing User: Unnamed user with email dmamdpu@gmail.com
Date Deposited: 08 Dec 2022 19:01
Last Modified: 08 Dec 2022 19:01
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12746

Actions (login required)

View Item
View Item