Харченко, Тетяна and Гостіщева, Наталя (2022) Мікронавчання як інноваційна технологія у викладанні англійської мови. Іноземна мова у професійній підготовці спеціалістів: проблеми та стратегії: матеріали VI міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. pp. 297-299. ISSN 2522-4743
![article_Харченко_ Гостіщева_2.pdf [thumbnail of article_Харченко_ Гостіщева_2.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
article_Харченко_ Гостіщева_2.pdf
Download (253kB)
Abstract
мікронавчання є сучасною інноваційною стратегію навчання, яка дозволяє викладати контент невеликими, дуже стислими фрагментами, зосередженими навколо однієї навчальної цілі. Цю технологію не можна назвати універсальним трендом, проте, вона може відіграти важливу роль у мотивації та залученні студентів до активної навчальної діяльності, підвищити відсоток інформації, що запам'ятовується довготривалою пам’яттю.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 09 Sep 2022 16:45 |
Last Modified: | 09 Sep 2022 16:45 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12663 |