Соціальні мережі у контексті просування бренді в умовах карантину

Жеребна, Т. and Зарецька, Р. and Афанасьєва, Л. В. and Глебова, Н. І. (2021) Соціальні мережі у контексті просування бренді в умовах карантину. Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. (91). pp. 6-14.

[thumbnail of 3.pdf] Text
3.pdf

Download (283kB)

Abstract

У статті систематизовано принципи ефективного використання соціальних мереж для побудови бренду й успішної брендингової діяльності, визначено найбільш дієві інформаційні канали просування брендів у соціальних мережах в умовах карантину. Встановлені основні ознаки ефективної побудови бренду, визначено ключові аспекти вдалої брендингової діяльності.
Основними проблемами розвитку вітчизняного брендингу залишається недостатня конкурентоспроможність вітчизняних брендів порівняно із закордонними та нестача висококваліфікованих спеціалістів. До перспективних
шляхів розвитку ефективного брендингу в Україні та переходу його на новий, систематизований, удосконалений, більш професійний рівень ведення належать стратегії, механізми та інструменти бренд-орієнтованої реклами, бренд-маркетингу мережевими засобами. За результатами аналізу тенденцій розвитку брендів індустрії моди в Україні встановлено, що в умовах карантину перспективним напрямом подальшого їх розвитку є внутрішня культура брендингу з якомога ширшим використанням потенціалу соціальних мереж.Цінність дослідження полягає у науковій систематизації ключових ознак
ефективної побудови бренду та визначенні ключових аспектів ефективної розбудови й успішної брендингової діяльності за принципами підбору і критеріями популярності, найбільш дієвих інформаційних каналів просування брендів в умовах карантину. Результати дослідження можуть бути використані
для подальшого вивчення проблеми розвитку брендів індустрії моди в Україні, з акцентуванням на розбудові внутрішнього брендингу та якомога ширшому використанні потенціалу соціальних мереж в умовах карантину, викликаного
пандемією Covid-19.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HM Соціологія
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології
Depositing User: Users 21 not found.
Date Deposited: 20 Jan 2022 12:06
Last Modified: 20 Jan 2022 12:06
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12616

Actions (login required)

View Item
View Item