Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Інтерпретація хорового твору як креативна складова в системі чинників виконавскої майстерності майбутнього педагога – музиканта

Багрій, Т. Є. (2021) Інтерпретація хорового твору як креативна складова в системі чинників виконавскої майстерності майбутнього педагога – музиканта. Витоки педагогічної майстерності (27). pp. 10-15. ISSN 2075-146X

[thumbnail of Полтава ВПМ 2021-2.pdf] Text
Полтава ВПМ 2021-2.pdf - Published Version

Download (725kB)

Abstract

Розглянуто проблему виконавської підготовки майбутнього педагога-музиканта. Проаналізовано погляди науковців щодо визначення поняття «виконавство», «виконавська майстерність». Виділено в структурі виконавської майстерності уміння інтерпретації, як креативної ознаки особистості педагога-музиканта. Охарактеризовано сутність понять «творчість» та «креативність». Вказано ключові положення теорії і практики інтерпретаційної діяльності майбутнього педагога музиканта. Визначено етапи створення інтерпретації хорового твору. Висвітлено особливості формування інтерпретаційних здібностей, зокрема, виокремлено ескізне вивчення творів, як однієї із форм аналітико-синтетичної діяльності студента. З’ясовано, що музична інтерпретація є ключовим аспектом виконавської діяльності майбутнього педагога-музиканта.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4421 not found.
Date Deposited: 21 Dec 2021 09:02
Last Modified: 21 Dec 2021 09:02
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12486

Actions (login required)

View Item
View Item