Багрій, Т. Є. (2021) Інтерпретація хорового твору як креативна складова в системі чинників виконавскої майстерності майбутнього педагога – музиканта. Витоки педагогічної майстерності (27). pp. 10-15. ISSN 2075-146X
Полтава ВПМ 2021-2.pdf - Published Version
Download (725kB)
Abstract
Розглянуто проблему виконавської підготовки майбутнього педагога-музиканта. Проаналізовано погляди науковців щодо визначення поняття «виконавство», «виконавська майстерність». Виділено в структурі виконавської майстерності уміння інтерпретації, як креативної ознаки особистості педагога-музиканта. Охарактеризовано сутність понять «творчість» та «креативність». Вказано ключові положення теорії і практики інтерпретаційної діяльності майбутнього педагога музиканта. Визначено етапи створення інтерпретації хорового твору. Висвітлено особливості формування інтерпретаційних здібностей, зокрема, виокремлено ескізне вивчення творів, як однієї із форм аналітико-синтетичної діяльності студента. З’ясовано, що музична інтерпретація є ключовим аспектом виконавської діяльності майбутнього педагога-музиканта.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4421 not found. |
Date Deposited: | 21 Dec 2021 09:02 |
Last Modified: | 21 Dec 2021 09:02 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12486 |