Баранцова, І. О. and Котлярова, В. Ю. and Ткач, М. В. (2021) Прийоми реалізації педагогічного артистизму. Trends of development modern science and practice. pp. 307-310.
![TRENDS-OF-DEVELOPMENT-MODERN-SCIENCE-AND-PRACTICE-308-311.pdf [thumbnail of TRENDS-OF-DEVELOPMENT-MODERN-SCIENCE-AND-PRACTICE-308-311.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
TRENDS-OF-DEVELOPMENT-MODERN-SCIENCE-AND-PRACTICE-308-311.pdf
Download (231kB)
Abstract
Удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у системі вищої освіти є актуальною проблемою теорії і практики педагогіки. Актуальність її визначається необхідністю підготовки випускників педагогічних університетів до роботи в нових соціально-економічних умовах, що характеризуються швидкими змінами всіх сфер життя суспільства.
В даний час вирішальним фактором розвитку кожної держави, кожної нації є знання і освіченість, інтелектуальний і духовний потенціал людини.
Сучасні тенденції розвитку освіти, професійні вимоги до особистості педагога посилили потребу в формуванні його творчої індивідуальності; реалізації творчих здібностей, розвитку індивідуального стилю діяльності. Професійно важливими якостями особистості вчителя стають такі, як здатність яскраво і переконливо висловлювати почуття і стосунки, вміло поєднувати в своєму мисленні і поведінці образне і логічне для залучення молодого покоління до багатств національної та світової культури. Педагогу як творчій особистості необхідно опанувати педагогічною логікою, педагогічним артистизмом, розвивати педагогічну інтуїцію, здатність до імпровізації
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 20 Dec 2021 00:02 |
Last Modified: | 20 Dec 2021 00:02 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12454 |