Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Прийоми реалізації педагогічного артистизму

Баранцова, І. О. and Котлярова, В. Ю. and Ткач, М. В. (2021) Прийоми реалізації педагогічного артистизму. Trends of development modern science and practice. pp. 307-310.

[thumbnail of TRENDS-OF-DEVELOPMENT-MODERN-SCIENCE-AND-PRACTICE-308-311.pdf] Text
TRENDS-OF-DEVELOPMENT-MODERN-SCIENCE-AND-PRACTICE-308-311.pdf

Download (231kB)

Abstract

Удосконалення професійної підготовки майбутніх фахівців у системі вищої освіти є актуальною проблемою теорії і практики педагогіки. Актуальність її визначається необхідністю підготовки випускників педагогічних університетів до роботи в нових соціально-економічних умовах, що характеризуються швидкими змінами всіх сфер життя суспільства.
В даний час вирішальним фактором розвитку кожної держави, кожної нації є знання і освіченість, інтелектуальний і духовний потенціал людини.
Сучасні тенденції розвитку освіти, професійні вимоги до особистості педагога посилили потребу в формуванні його творчої індивідуальності; реалізації творчих здібностей, розвитку індивідуального стилю діяльності. Професійно важливими якостями особистості вчителя стають такі, як здатність яскраво і переконливо висловлювати почуття і стосунки, вміло поєднувати в своєму мисленні і поведінці образне і логічне для залучення молодого покоління до багатств національної та світової культури. Педагогу як творчій особистості необхідно опанувати педагогічною логікою, педагогічним артистизмом, розвивати педагогічну інтуїцію, здатність до імпровізації

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 20 Dec 2021 00:02
Last Modified: 20 Dec 2021 00:02
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12454

Actions (login required)

View Item
View Item