Pieshev, Oleh (2021) Співвідношення концептів «освіта» і «розвиток» як ціннісних компонентів людського буття. Гілея: науковий вісник, 162 (5). pp. 39-42. ISSN 2076-1554
Гiлея__162_1_верстка_ФIЛОСОФIЯ (1) (1).pdf
Download (765kB)
Abstract
Метою статті є розгляд співвідношення концептів “освіта” і “розвиток” як важливих складових освітнього процесу, зокрема аксіологічних компонентів буття людини. Дається характеристика “освіченої людини” з позиції аналітичної філософії освіти, а також підкреслюється відмінність між такими поняттями як “розвинена” та “освічена” людина. Методологічними засадами для дослідження стали аналітична філософія, позитивізм, прагматизм та педагогіка. Вказується на те, що людину не можна назвати освіченою, якщо вона в курсі деяких культурних явищ, але ніколи не турбується про норми, що пов’язані з ними. На цій підставі робиться висновок, що освіта включає в себе спонукання, в першу чергу моральне, тобто ініціацію
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 15155 not found. |
Date Deposited: | 10 Dec 2021 13:36 |
Last Modified: | 10 Dec 2021 13:36 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12398 |