Усата, Анна (2021) Вплив засобів арт-терапії на розвиток творчих здібностей молодших школярів в умовах інклюзивної освіти. Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку. pp. 40-42.
Text
Стаття_Усата.pdf
Download (404kB)
Стаття_Усата.pdf
Download (404kB)
Abstract
У статті розглянуто особливості впливу засобів арт-терапії на розвиток творчих здібностей молодших школярів в умовах інклюзивної освіти; розширено та уточнено зміст поняття «арт-терапія», «творчі здібності», «діти з особливими освітніми потребами», «інклюзивна освіта», виявлено взаємозв’язок цих явищ.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 13 not found. |
Date Deposited: | 19 Nov 2021 14:24 |
Last Modified: | 19 Nov 2021 14:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12298 |