Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі професійної підготовки

Білецька, М. В. and Сопіна, Я. В. and Підварко, Т. О. (2021) Формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі професійної підготовки. Педагогічні науки: теорія та практика., 2 (38). pp. 96-100. ISSN 2522-4360

[thumbnail of 2507-Article Text-4762-1-10-20211112.pdf] Text
2507-Article Text-4762-1-10-20211112.pdf

Download (280kB)

Abstract

Стаття присвячена аналізу наукових досліджень формування
художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя музичного
мистецтва. Проаналізовано поняття «художня компетентність», «творча
компетентність», «художньо-творча діяльність». Художня творча
діяльність як комплексна технологія інтегрує в собі форми освіти,
виховання, естетичного спілкування. Зазначено, що художньо-творча
компетентність включає в себе оволодіння художньо-інтерпретаційними
уміннями. Художня інтерпретація музичних творів – це форма творчої
співпраці педагога й студента у процесі відтворення художнього задуму
музичного твору, спрямованої на розвиток необхідних професійноособистісних якостей студентів, музичного інтелекту та дослідницького
мислення, комунікативного та виконавського досвіду, художньоестетичної культури в цілому. Відзначено, що художньо-творча
діяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва пов’язана з
реалізацією музично-творчих здібностей студента, музичним мисленням,особливостями творчого музичного сприйняття й уяви, майстерним читанням нот з листа, транспонуванням,
підбором акомпанементу на слух, ансамблевим виконавством. Акцентовано, що художньо-творча
діяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва пов’язана зі створенням художньо-творчих проєктів.
У статті висвітлюється художньо-творча діяльність, яка буде ефективною за умов єдності професійного
та особистісного компонентів, реалізації творчого підходу у навчально-виховному процесі, формування
мистецької компетенції майбутніх фахівців як основного напряму їхньої підготовки, розробки інноваційних
програм підготовки студентів до здійснення художньо-творчої діяльності, впровадження експериментальних
технологій перевірки готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до художньо-творчої діяльності.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 16 Nov 2021 18:08
Last Modified: 16 Nov 2021 18:08
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12292

Actions (login required)

View Item
View Item