Білецька, М. В. and Сопіна, Я. В. and Підварко, Т. О. (2021) Формування художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі професійної підготовки. Педагогічні науки: теорія та практика., 2 (38). pp. 96-100. ISSN 2522-4360
![2507-Article Text-4762-1-10-20211112.pdf [thumbnail of 2507-Article Text-4762-1-10-20211112.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
2507-Article Text-4762-1-10-20211112.pdf
Download (280kB)
Abstract
Стаття присвячена аналізу наукових досліджень формування
художньо-творчої компетентності майбутнього вчителя музичного
мистецтва. Проаналізовано поняття «художня компетентність», «творча
компетентність», «художньо-творча діяльність». Художня творча
діяльність як комплексна технологія інтегрує в собі форми освіти,
виховання, естетичного спілкування. Зазначено, що художньо-творча
компетентність включає в себе оволодіння художньо-інтерпретаційними
уміннями. Художня інтерпретація музичних творів – це форма творчої
співпраці педагога й студента у процесі відтворення художнього задуму
музичного твору, спрямованої на розвиток необхідних професійноособистісних якостей студентів, музичного інтелекту та дослідницького
мислення, комунікативного та виконавського досвіду, художньоестетичної культури в цілому. Відзначено, що художньо-творча
діяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва пов’язана з
реалізацією музично-творчих здібностей студента, музичним мисленням,особливостями творчого музичного сприйняття й уяви, майстерним читанням нот з листа, транспонуванням,
підбором акомпанементу на слух, ансамблевим виконавством. Акцентовано, що художньо-творча
діяльність майбутнього вчителя музичного мистецтва пов’язана зі створенням художньо-творчих проєктів.
У статті висвітлюється художньо-творча діяльність, яка буде ефективною за умов єдності професійного
та особистісного компонентів, реалізації творчого підходу у навчально-виховному процесі, формування
мистецької компетенції майбутніх фахівців як основного напряму їхньої підготовки, розробки інноваційних
програм підготовки студентів до здійснення художньо-творчої діяльності, впровадження експериментальних
технологій перевірки готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до художньо-творчої діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 16 Nov 2021 18:08 |
Last Modified: | 16 Nov 2021 18:08 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12292 |