Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості використання інформаційних технологій у професійній діяльності педагога-музиканта

Врубель, Г. Ф. and Мітєва, А. М. (2021) Особливості використання інформаційних технологій у професійній діяльності педагога-музиканта. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. (81). pp. 42-45. ISSN 2311-5491

[thumbnail of Мітєва, Врубель, Науковий часопис.pdf] Text
Мітєва, Врубель, Науковий часопис.pdf

Download (915kB)

Abstract

Культурні реалії сьогодення важко уявити без комп’ютерно-інформаційних технологій, тому інформаційні техно-
логії можуть застосовуватися як допоміжний технічний засіб у процесі професійної діяльності педагога-музиканта,
концертмейстера. На глибоке переконання авторів статті, ефективність наукової, навчальної, навчально-методич-
ної діяльності багато в чому визначається можливістю доступу фахівців до новітньої наукової, технічної мистець-
кої інформації та світових інформаційних ресурсів. Використання інформаційних технологій є надзвичайно корисним
для педагога-музиканта, концертмейстера, а також зробить професійну діяльність більш різноманітною. У статті
аналізуються особливості використання інформаційних технологій у професійній діяльності педагога-музиканта, кон-
цертмейстера. Зазначається, що доцільним є залучення програмного забезпечення для запису музичного матеріалу
під час репетиційного процесу задля його подальшого моніторингу. Визначено можливість використання програм, що
забезпечують здатність здійснювати відео- та аудіочати, реалізують ідею проведення репетицій на відстані. Окрес-
лено необхідність здійснення пошуку в мережі Інтернет задля винайдення нотних прикладів цікавих інтерпретаційних
версій і нових методів. Вказано на потребу в поєднанні традиційного підходу та інноваційного, який пов’язаний з осво-
єнням можливостей, що надаються завдяки інформаційним технологіям. Автори статті вважають, що використан-
ня інформаційних технологій не повинно замінювати традиційні підходи в роботі педагога-музиканта, концертмей-
стера. Наприкінці хочемо зазначити, що можливість використання інформаційних технологій педагогом-музикантом,
концертмейстером справді має всеосяжний характер, вона містить методику роботи з інтернет-технологіями
в пошуку спеціальної літератури та різноманітних методик використання навчальних відеопрограм.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Ключові слова: інформаційні технології, медіа, педагог-музикант, концертмейстер, виконавець, програмне забез- печення.
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4449 not found.
Date Deposited: 20 Oct 2021 07:24
Last Modified: 20 Oct 2021 07:24
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12204

Actions (login required)

View Item
View Item