Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Виконавська компетентність як ресурс творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта

Багрій, Т. Є. (2020) Виконавська компетентність як ресурс творчого розвитку майбутнього педагога-музиканта. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка (1). pp. 53-59. ISSN 2311-6382

[thumbnail of Розглянуто  питання  професійної  підготовки  майбутнього  педагога- музиканта до виконавської діяльності. Проаналізовано погляди українських і  зарубіжних  науковців  щодо  тлумачення  поняття  «компетентність»,  визначено  суть  поняття  «виконавська  к] Text (Розглянуто питання професійної підготовки майбутнього педагога- музиканта до виконавської діяльності. Проаналізовано погляди українських і зарубіжних науковців щодо тлумачення поняття «компетентність», визначено суть поняття «виконавська к)
стаття Багрій Т.Є. Тернопіль.pdf - Published Version

Download (418kB)

Abstract

Розглянуто питання професійної підготовки майбутнього педагога-
музиканта до виконавської діяльності. Проаналізовано погляди українських і
зарубіжних науковців щодо тлумачення поняття «компетентність», визначено
суть поняття «виконавська компетентність». Актуалізовано проблему
формування виконавської компетентності, висвітлено роль теоретичних знань
і практичних умінь у професійному становленні майбутнього педагога-
музиканта. Зосереджено увагу на специфіці музично-педагогічної підготовки,
яка поєднує в собі педагогічну, хормейстерську, музично-виконавську
діяльність. Акцентовано увагу на умінні самостійно узагальнювати й
систематизовувати отримані знання. Вказано креативну складову у розвитку
музично-творчого потенціалу студента. Виокремлено положення, які сприяють
розвитку виконавської компетентності майбутнього педагога-музиканта.
Розглянуто основні складові теоретичної та практичної підготовки
студента. Проаналізовано роботу студента над вивченням хорового твору, де
пріоритетна роль належить умінню прочитання нотного запису музики.
Вказано особливості прочитання авторського тексту. Наведено приклади
висловлювання композиторів стосовно дотримання ремарок, вказаних
композитором у нотному тексті. Доведено, що виконавська компетентність є
однією з найважливіших і пріоритетних на сучасному етапі, її можна вважати
ключовою в структурі професійної компетентності майбутнього фахівця.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4421 not found.
Date Deposited: 20 Oct 2021 11:21
Last Modified: 20 Oct 2021 11:21
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12203

Actions (login required)

View Item
View Item