Врубель, Г. Ф. (2020) Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва на заняттях хорового диригування. НАУКОВИЙ ЧАСОПИС НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ М. П. ДРАГОМАНОВА. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. (76). pp. 33-36. ISSN 2311-5491
Vrubel_ilovepdf_merged.pdf - Published Version
Download (856kB)
Abstract
Автор статті актуалізує проблему підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва на засадах компе-
тентнісного підходу, визначено ключові позиції формування спеціальних (фахові, предметні) компетентностей, шля-
хи реалізації компетентнісного підходу. У статті розкриваються питання активізації навчально-виховного процесу
через переорієнтацію фахового навчання і виховання на практичну підготовку, на формування здатності випускників
закладів вищої освіти використовувати фундаментальні фахові знання у своїй виконавській діяльності. Спираючись на
концептуальні позиції компетентнісної освіти, інноваційні підходи до організації освітнього процесу, оновлені вимоги
до професійної діяльності педагога-музиканта, автор статті розкриває логіку формування професійних компетент-
ностей майбутніх учителів музики засобами диригентсько-хорових дисциплін. Висвітлюються низка предметних ком-
петенцій, які охоплюють різні види музичної діяльності студентів. Розглянуто комплекс фахових компетенцій, які
формуються у процесі вивчення курсу хорового диригування як навчального предмета і виду мистецтва, що забезпе-
чує якість професійної підготовленості майбутнього вчителя музичного мистецтва. Аналітика автором досліджень
і публікацій засвідчує наявність різних підходів до визначення поняття «компетентність», у статті розкривають-
ся різні аспекти професійної компетентності вчителя музичного мистецтва, розглядається реалізація компетент-
нісного підходу у професійній підготовці майбутніх учителів музики, звертається увага на фахову компетентність
майбутнього вчителя музичного мистецтва, яку автор характеризує як здатність застосовувати в нових умовах
набуті знання, уміння й досвід музично-педагогічної діяльності, особливості її формування. Автором статті розкрито
багатогранність диригентської професії, охарактеризовано взаємозв’язок загальнопедагогічних та суто професійних
методів навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4449 not found. |
Date Deposited: | 20 Oct 2021 08:13 |
Last Modified: | 20 Oct 2021 08:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12196 |