Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі позааудиторної роботи

Сопіна, Я. В. and Білецька, М. В. and Підварко, Т. О. (2021) Формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі позааудиторної роботи. Інноваційна педагогіка (37). pp. 267-271. ISSN ISSN 2663-6085

[thumbnail of Сопіна, Білецька, Підварко.pdf] Text
Сопіна, Білецька, Підварко.pdf

Download (158kB)

Abstract

У статті визначено естетичну культуру
невід`ємним складником загальної професійної культури майбутнього вчителя музичного мистецтва, процес формування якої
є комплексом взаємопов`язаних між собою
компонентів, форм і методів навчання та
виховання, які забезпечують цілеспрямований, послідовний, неперервний естетичний
вплив на суб`єктів педагогічного процесу з
метою розвитку в них естетичних знань,
емоційно-чуттєвої сфери, естетичних
позицій, естетичних здібностей, активності в естетичній діяльності, готовності
до естетико-виховної роботи в школі. Позааудиторна робота розглядалася як органічна частина цілісного процесу формування
естетичної культури студентів. Залучення
студентів до різних видів позанавчальної
діяльності, використання культурологічних форм позааудиторної роботи з ними
сприяють підвищенню творчої активності
й ініціативності майбутніх учителів музичного мистецтва, формуванню прагнення до
естетичного самовираження і самореалізації у художньо-творчій діяльності, потреби
у духовному самовдосконаленні, розвитку
естетико-виховних умінь та навичок. Розкрито зміст моделі естетико-виховної
діяльності куратора, спеціально призначеного модернізувати організаційні форми
культурологічної діяльності з урахуванням
освітньої суспільної ситуації та запитів
студентів. Основними естетико-виховними функціями куратора є: діагностична
(вивчення рівня естетичної вихованості
студентів, виховних можливостей освітнього процесу та позанавчального середовища); прогностична (вивчення близьких
і далеких перспективних ліній естетичного
виховання, передбачення результатів і
наслідків); організаційно-регулятивна (організований естетичний вплив на кожного
студента, стимулювання його творчої,
художньо-естетичної діяльності, створення умов для естетичного самовиховання
і самовиявлення); комунікаційна (побудова
гуманного неформального спілкування і
взаємовідносин на основі естетичних переживань, налагодження в академічних групах
сприятливого естетичного клімату взаємин тощо).

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 11 Oct 2021 12:59
Last Modified: 11 Oct 2021 12:59
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12183

Actions (login required)

View Item
View Item