Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль музично-інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва

Білецька, Марина and Підварко, Тетяна and Сопіна, Ярослава (2021) Роль музично-інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський зб. наук. пр. молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (40). pp. 209-213. ISSN 2308-4863

[thumbnail of Білецька, Підварко, Сопіна.pdf] Text
Білецька, Підварко, Сопіна.pdf

Download (340kB)

Abstract

У статті проаналізовано особливості музично-інформаційних технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Зазначено, що використання мультимедійних технологій під час заняття допомагає створити гармонійне поєднання комп’ютерної грамоти з музикою, образотворчим мистецтвом,
літературою, як результат – створюється сучасний інтегрований урок. Відзначено, що інформаційна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва – це інтегративна особистісна якість, в основі якої –
сформованість умінь користування різними електронними в тому числі художньо-образними інформаційними
ресурсами, а також їх реалізація у практичній музично-освітній діяльності. Використовуючи під час занять
інформаційно-комунікаційні технології, вчитель музичного мистецтва зможе активізувати пізнавальну, творчу
діяльність учнів, досягти цілей навчання і виховання за допомогою сучасних електронних навчальних матеріалів,
розвинути навички самоосвіти і самоконтролю, підвищити активність та ініціативність учнів на заняттях та
у вільний час.
У статті наведено основні напрямки професійної діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва
в умовах реалізації можливостей інформаційно-комп’ютерних технологій: автоматизація інформаційно-методичного забезпечення музично-педагогічної діяльності за допомогою використання різних можливостей інформаційних технологій, індивідуалізація навчання, що дозволяє учневі опановувати отриманий матеріал з урахуванням індивідуальних особливостей, кодування і обробка звукової інформації, отриманої шляхом її введення за
допомогою спеціалізованого апаратного та програмного забезпечення, комп’ютерне відтворення педагогічного
репертуару вокального та інструментального жанрів, акомпанування з використанням спеціалізованого апаратного забезпечення, що пов’язане з комп’ютером, комп’ютерне аранжування творів педагогічного репертуару з урахуванням виконавських можливостей учнів.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 11 Oct 2021 13:01
Last Modified: 11 Oct 2021 13:01
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12182

Actions (login required)

View Item
View Item