Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Методика роботи зі шкільним хоровим колективом: методичні рекомендації для самостійної підготовки до практичних занять

Багрій, Т. Є. (2021) Методика роботи зі шкільним хоровим колективом: методичні рекомендації для самостійної підготовки до практичних занять. [Teaching Resource]

[thumbnail of У  методичних  рекомендаціях  розглядаються  теми,  які  є  найбільш  актуальними  в  професійній  діяльності  вчителя  музичного  мистецтва,  як  керівника шкільного хорового колективу.  У процесі вивчення навчальної  дисципліни  «Методика  роботи  зі  ш] Other (У методичних рекомендаціях розглядаються теми, які є найбільш актуальними в професійній діяльності вчителя музичного мистецтва, як керівника шкільного хорового колективу. У процесі вивчення навчальної дисципліни «Методика роботи зі ш)
травень 2021 МР з Х.pdf - Published Version

Download (603kB)

Abstract

У методичних рекомендаціях розглядаються теми, які є найбільш актуальними в професійній діяльності вчителя музичного мистецтва, як керівника шкільного хорового колективу. У процесі вивчення навчальної дисципліни «Методика роботи зі шкільним хоровим колективом»
особливого значення набуває методика розвитку вокально-хорових навичок школярів. Навчальна інформація, яка пропонується у методичних рекомендаціях, може бути використана у таких курсах: хорове диригування, хоровий клас, хорознавство. Методичні рекомендації розраховані на студентів мистецьких спеціальностей закладів вищої освіти та вчителів музичного мистецтва.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4421 not found.
Date Deposited: 20 Oct 2021 09:56
Last Modified: 20 Oct 2021 09:56
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12181

Actions (login required)

View Item
View Item