Соціальні комунікації у фокусі соціології

Глебова, Н. І. (2020) Соціальні комунікації у фокусі соціології. Держава та регіони, 4 (44). pp. 120-125. ISSN 2219-8741

[thumbnail of Метою дослідження є соціологічна інтерпретація міфологізованих форм впливів, що спи- раються на певні стереотипи соціального досвіду. Методологія дослідження. Методом порівняльного аналізу встановлено типологічні особливості серіальної продукції як феноме] Text (Метою дослідження є соціологічна інтерпретація міфологізованих форм впливів, що спи- раються на певні стереотипи соціального досвіду. Методологія дослідження. Методом порівняльного аналізу встановлено типологічні особливості серіальної продукції як феноме)
754-2236-1-SM глебова.pdf

Download (190kB)

Abstract

Результати. Розглянуто феномен міфологізованості серіальної продукції, з’ясовано роль
та значення міфу у створенні сучасного популярного серіального продукту і його рефлексій у
свідомості сучасного глядача. Дані опитування щодо кінематографічних уподобань українців
та авторського дослідження уподобань серед старших школярів засвідчують тенденції
спрямування глядацьких інтересів української молоді й старшокласників упродовж останніх
років до жанру міфологізованого серіалу, його жанрове різноманіття та художній потенціал у
розвитку сучасної масової культури засобами кінематографу. Констатовано такі характер-
ні якісні зрушення, як актуалізація соціальної тематики та урізноманітнення проявів фено-
мену міфу в серіальній продукції, активне використання при створенні продукції.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HM Соціологія
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання
Depositing User: Users 30860 not found.
Date Deposited: 22 Jun 2021 17:20
Last Modified: 22 Jun 2021 17:20
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12033

Actions (login required)

View Item
View Item