Глебова, Н. І. (2020) Соціальні комунікації у фокусі соціології. Держава та регіони, 4 (44). pp. 120-125. ISSN 2219-8741
754-2236-1-SM глебова.pdf
Download (190kB)
Abstract
Результати. Розглянуто феномен міфологізованості серіальної продукції, з’ясовано роль
та значення міфу у створенні сучасного популярного серіального продукту і його рефлексій у
свідомості сучасного глядача. Дані опитування щодо кінематографічних уподобань українців
та авторського дослідження уподобань серед старших школярів засвідчують тенденції
спрямування глядацьких інтересів української молоді й старшокласників упродовж останніх
років до жанру міфологізованого серіалу, його жанрове різноманіття та художній потенціал у
розвитку сучасної масової культури засобами кінематографу. Констатовано такі характер-
ні якісні зрушення, як актуалізація соціальної тематики та урізноманітнення проявів фено-
мену міфу в серіальній продукції, активне використання при створенні продукції.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HM Соціологія |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра соціології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 30860 not found. |
Date Deposited: | 22 Jun 2021 17:20 |
Last Modified: | 22 Jun 2021 17:20 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12033 |