Тарнавська, Н. П. and Аргіропоулос, Д. (2021) Інклюзивна освіта в перспективі побудови ефективних дидактичних систем. Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр., 3. pp. 326-330. ISSN 2710-3730
Text
Tarnavska_Argyropoulos_327_2021.pdf - Published Version
Download (181kB)
Tarnavska_Argyropoulos_327_2021.pdf - Published Version
Download (181kB)
Official URL: http://obrii.org.ua/usec/
Abstract
У статті розглядається система освіти в інклюзивній перспективі з опорою на основні концепції, поняття і принципи. Деталізується суть включення, роль вчителя а також цілі його підготовки до реалізації інклюзивного навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) B Філософія. Психологія. Релігія > BC Логіка L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Depositing User: | Users 1586 not found. |
Date Deposited: | 22 Jun 2021 10:13 |
Last Modified: | 22 Jun 2021 10:13 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12014 |