Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Практична реалізація культурно-історичної складової математичної освіти засобами сервісу web 2.0 у початковій школі

Муртазієв, Е. Г. and Фатєєва, Ю. С. (2021) Практична реалізація культурно-історичної складової математичної освіти засобами сервісу web 2.0 у початковій школі. Розвиток сучасної науки та освіти: реалії, проблеми якості, інновації: матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. pp. 260-268.

[thumbnail of Збірник_2021_кВМФ_Мелітополь_removed.pdf] Text
Збірник_2021_кВМФ_Мелітополь_removed.pdf

Download (766kB)

Abstract

Встановлено, що культурно-історичний підхід до вивчення
математики, який реалізується за допомогою комп’ютерно-орієнтованих
засобів, дозволяє повніше розкрити різні грані розвитку математичної освіти.
Запропоновано доповнити процес викладання математики в початковій школі
використанням дидактичного засобу LearningApps.org, що є додатком
Web 2.0, задля практичної реалізації культурно-історичної складової.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 15 Jun 2021 13:32
Last Modified: 15 Jun 2021 13:32
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11971

Actions (login required)

View Item
View Item