Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Опис експериментального дослідження з формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій

Бурцева, О. Г. (2021) Опис експериментального дослідження з формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 35-39. ISSN 978-966-992-394-3

[thumbnail of kpu.zp.ua_pedconf_лютий_2021 тези_removed.pdf] Text
kpu.zp.ua_pedconf_лютий_2021 тези_removed.pdf

Download (717kB)

Abstract

Необхідність формування інформаційної компетентності майбутніх
вчителів засобами медіаосвітніх технологій набуває вагомого значення
у зв’язку наявністю розвиненої інформаційно-комунікаційної структури
в країні, наявності у споживачів (вчителів та здобувачів освіти)
технічних пристроїв, які можуть забезпечити створення авторських медіа продуктів та комунікацію між всіма учасниками освітнього
процесу засобами Internet, запитом суспільства на дистанційне навчання
тощо [1]. Ці фактори призвели до активної ініціативної роботи вчителів
з опанування сучасними засобами інформаційних технології, а отже
є актуальною і проблема покращення підготовки майбутніх педагогів
в цьому аспекті в освітньому процесі університету.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 15 Jun 2021 09:18
Last Modified: 15 Jun 2021 09:18
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11969

Actions (login required)

View Item
View Item