Бурцева, О. Г. (2021) Опис експериментального дослідження з формування інформаційної компетентності майбутніх учителів математики засобами медіаосвітніх технологій. Інноваційні наукові дослідження у галузі педагогіки та психології: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 35-39. ISSN 978-966-992-394-3
![kpu.zp.ua_pedconf_лютий_2021 тези_removed.pdf [thumbnail of kpu.zp.ua_pedconf_лютий_2021 тези_removed.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
kpu.zp.ua_pedconf_лютий_2021 тези_removed.pdf
Download (717kB)
Abstract
Необхідність формування інформаційної компетентності майбутніх
вчителів засобами медіаосвітніх технологій набуває вагомого значення
у зв’язку наявністю розвиненої інформаційно-комунікаційної структури
в країні, наявності у споживачів (вчителів та здобувачів освіти)
технічних пристроїв, які можуть забезпечити створення авторських медіа продуктів та комунікацію між всіма учасниками освітнього
процесу засобами Internet, запитом суспільства на дистанційне навчання
тощо [1]. Ці фактори призвели до активної ініціативної роботи вчителів
з опанування сучасними засобами інформаційних технології, а отже
є актуальною і проблема покращення підготовки майбутніх педагогів
в цьому аспекті в освітньому процесі університету.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики |
Depositing User: | Users 25 not found. |
Date Deposited: | 15 Jun 2021 09:18 |
Last Modified: | 15 Jun 2021 09:18 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11969 |