Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Критерії та показники сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики

Бурцева, О. Г. (2020) Критерії та показники сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 2 (22). pp. 31-40. ISSN 2307-4914

[thumbnail of 219384-Текст статті-496359-1-10-20201217 Умань.pdf] Text
219384-Текст статті-496359-1-10-20201217 Умань.pdf

Download (654kB)

Abstract

Статтю присвячено вивченню проблеми визначення критеріїв і показників сформованості
інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. З огляду на це, у контексті
освітнього процесу з урахуванням компетентнісного підходу схарактеризовано структуру,
компоненти, рівні та показники цієї компетентності. З’ясовано, що формування інформаційної
компетентності майбутніх фахівців, ґрунтуючись на зазначеному підході, безпосередньо
пов’язане з реалізацією двох основних завдань: по-перше, освіта має забезпечувати набуття
якостей, необхідних для подальшої професійної діяльності; по-друге, критерії та параметри
оцінки результатів навчання повинні бути уніфіковані та виражатися у термінах й
узагальненнях, вільно інтерпретуючись та враховуючись в освітньому процесі будь-якого
закладу вищої освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 15 Jun 2021 09:18
Last Modified: 15 Jun 2021 09:18
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11964

Actions (login required)

View Item
View Item