Бурцева, О. Г. (2020) Критерії та показники сформованості інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 2 (22). pp. 31-40. ISSN 2307-4914
![219384-Текст статті-496359-1-10-20201217 Умань.pdf [thumbnail of 219384-Текст статті-496359-1-10-20201217 Умань.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
219384-Текст статті-496359-1-10-20201217 Умань.pdf
Download (654kB)
Abstract
Статтю присвячено вивченню проблеми визначення критеріїв і показників сформованості
інформаційної компетентності майбутніх учителів математики. З огляду на це, у контексті
освітнього процесу з урахуванням компетентнісного підходу схарактеризовано структуру,
компоненти, рівні та показники цієї компетентності. З’ясовано, що формування інформаційної
компетентності майбутніх фахівців, ґрунтуючись на зазначеному підході, безпосередньо
пов’язане з реалізацією двох основних завдань: по-перше, освіта має забезпечувати набуття
якостей, необхідних для подальшої професійної діяльності; по-друге, критерії та параметри
оцінки результатів навчання повинні бути уніфіковані та виражатися у термінах й
узагальненнях, вільно інтерпретуючись та враховуючись в освітньому процесі будь-якого
закладу вищої освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QA Математика |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики > Фахові видання |
Depositing User: | Users 25 not found. |
Date Deposited: | 15 Jun 2021 09:18 |
Last Modified: | 15 Jun 2021 09:18 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11964 |