Застосування GeoGebra до розв’язання задач стереометрії

Титаренко, Наталія Євгенівна and Стрілець, Олена Володимирівна (2020) Застосування GeoGebra до розв’язання задач стереометрії. Шляхи розвитку науки в сучасних кризових умовах: тези доп. I міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 28-29 травня 2020 р., 2. pp. 429-431.

[thumbnail of Т.2 28.05.2020-29.05.2020_removed.pdf] Text
Т.2 28.05.2020-29.05.2020_removed.pdf

Download (1MB)

Abstract

Система ЗНО в Україні створювалася та вдосконалювалася протягом багатьох
років. Основне її завдання – забезпечити кожному громадянину рівні умови доступу до
вищої освіти. Крім того, тестування дозволяє об’єктивно оцінити рівень навчальних
досягнень школярів. Найважчими для випускників традиційно є завдання № 31, 32, 33
відкритої форми з розгорнутою відповіддю (цього року № 33, 34, 35). Зупинимося
детальніше на завданні №32 (34) з геометрії. Воно представляє собою стереометричну задачу
й оцінюється за наступними етапами:
1) побудувати переріз тіла площиною;
2) обгрунтувати вид утвореного перерізу;
3) виконати розрахунки (знайти площу, периметр перерізу тощо).
Найбільше ускладнень виникає при виконанні першого й другого етапів розв’язання.
Більшість школярів не можуть побудувати необхідний переріз й математично грамотно
обгрунтувати його вид. Деякі з них можуть інтуїтивно «вгадати» вид перерізу – квадрат,
прямокутник, рівнобедрений або рівносторонній трикутник, рівнобічна трапеція тощо, і
провести відповідні розрахунки, завдяки чому втрачають декілька балів.
Отже є сенс при підготовці до ЗНО використовувати усі можливі засоби навчання, які
допоможуть школярам навчитися будувати перерізи. Одним з таких засобів є динамічна
математична програма GeoGebra.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Q Наука > QA Математика
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра математики і фізики
Depositing User: Users 25 not found.
Date Deposited: 10 Jun 2021 11:00
Last Modified: 10 Jun 2021 11:00
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11962

Actions (login required)

View Item
View Item