Суханова, Ганна and Москальова, Ганна (2021) Роль педагога в організації здоров’язберігального освітнього середовища. Вища освіта у гармонізації ціннісного простору особистості: матеріали Всеукраїнської наукової конференції, 30 квітня 2021 р.. pp. 133-135.
![Суханова ГП_Москальова ГО.pdf [thumbnail of Суханова ГП_Москальова ГО.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Суханова ГП_Москальова ГО.pdf
Download (607kB)
Abstract
Актуальність освітлюваної теми визначається нагальною потребою сьогодення
звернутися до проблем здоров’язбереження взагалі, і створення здоров’язберігального
середовища освітнього закладу зокрема. Трансформаційні перетворення в соціумі виявляють
об’ємну проблему здоров’я підростаючого покоління. Сучасні вимоги суспільства і
професійної практики до здоров’я молоді не відповідають реальній ситуації, системі
педагогічного супроводу процесів формування, зміцнення і збереження здоров’я учнівcької
молоді. Тому логічно, що озвучується необхідність теоретичного осмислення і практичної
розробки та здійснення організаційно-педагогічних умов створення здоров’язберігального
освітнього середовища
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Depositing User: | Users 30 not found. |
Date Deposited: | 09 Jun 2021 10:41 |
Last Modified: | 09 Jun 2021 10:41 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11915 |