Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Геотуристичний потенціал території

Сажнєв, М. Л. and Іванова, В. М. (2021) Геотуристичний потенціал території. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади: яка проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest»: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Гайворон, 21 трав. 2021 р.). pp. 196-200.

[thumbnail of Сажнєв МЛ_Іванова ВМ.pdf] Text
Сажнєв МЛ_Іванова ВМ.pdf

Download (938kB)

Abstract

Розвиток інноваційних видів туризму сприяє не тільки його диверсифікації в межах певної території, але і збільшенню привабливості останньої для туристів. Одночасно з цим відбувається формування позитивного іміджу території.

Item Type: Article
Subjects: G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок
G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Depositing User: Users 29 not found.
Date Deposited: 08 Jun 2021 10:57
Last Modified: 08 Jun 2021 10:57
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11895

Actions (login required)

View Item
View Item