Сажнєв, М. Л. and Іванова, В. М. (2021) Геотуристичний потенціал території. Туристичний бренд як чинник формування позитивного іміджу Гайворонської міської територіальної громади: яка проводиться в рамках туристичного фестивалю «GoodoK_Fest»: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Гайворон, 21 трав. 2021 р.). pp. 196-200.
Сажнєв МЛ_Іванова ВМ.pdf
Download (938kB)
Abstract
Розвиток інноваційних видів туризму сприяє не тільки його диверсифікації в межах певної території, але і збільшенню привабливості останньої для туристів. Одночасно з цим відбувається формування позитивного іміджу території.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
| Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра географії та туризму |
| Depositing User: | Unnamed user with email nepsha_aleks@ukr.net |
| Date Deposited: | 08 Jun 2021 10:57 |
| Last Modified: | 08 Jun 2021 10:57 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11895 |




