Коноваленко, Тетяна Василівна and Солоненко, Анатолій Миколайович (2021) Вплив проєкту «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» на модернізацію змісту освітньої діяльності університету. Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти. pp. 195-201.
![infor_gramot-196-202.pdf [thumbnail of infor_gramot-196-202.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
infor_gramot-196-202.pdf - Published Version
Download (304kB)
Abstract
Статтю присвячено питанням модернізації змісту вищої освіти та впливу на цей процес проєктної діяльності. Розглядається конкретний приклад участі Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність» та
вплив на оновлення змісту освітніх програм усіх факультетів. Розкрито позитивний досвід розробки та впровадження нових модулів наявних дисциплін та нових освітніх компонентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net |
Date Deposited: | 08 Jun 2021 10:50 |
Last Modified: | 08 Jun 2021 10:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11885 |