Мінкова, О. Ф. and Сажко, У. С. (2021) Гра як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках української мови. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 189-193. ISSN 978-617-7055-81-4
Мінкова О.Ф._стаття.pdf
Download (654kB)
Abstract
Реалізація творчого підходу до вивчення рідної мови неможливо без розробки та впровадження у навчальний процес інтерактивних технологій.
Досвід засвідчує, що стандартні, традиційні форми навчання не завжди викликають інтерес до навчання, а отже, не дають ефективного результату. Кожен учитель хоче бачити в очах своїх вихованців інтерес, дивування. Для оволодіння учнями міцними знаннями з української мови багато вчителів використовують у своїй роботі ігрові технології.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика P Мова та література > PA Класична філологія |
| Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української мови |
| Depositing User: | Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net |
| Date Deposited: | 07 Jun 2021 06:49 |
| Last Modified: | 07 Jun 2021 06:49 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11871 |




