Єрьоміна, Лілія and Забела, Яна (2021) Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії. Молодь і ринок (3). pp. 107-112.
![Єрьоміна; Забела.pdf [thumbnail of Єрьоміна; Забела.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Єрьоміна; Забела.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only
Download (506kB) | Request a copy
Abstract
У статті порушено актуальну проблему сьогодення, що пов’язана з ситуаціями кризового стану, а саме – з соціалізацією дітей з особливими освітніми потребами. Автори визначають арт-терапію як могутній чинник особистісного розвитку, що сприяє успішному входженню особистості дитини у систему соціальних відносин. Завдяки аналізу наукових поглядів автори публікації зазначають, що саме завдяки арт-терапії можна змінити стереотипи поведінки, підвищити адаптаційні здібності, знайти компенсаторні можливості такої дитини і в кінцевому підсумку – успішно інтегрувати її у систему соціальних відносин.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4349 not found. |
Date Deposited: | 04 Jun 2021 08:24 |
Last Modified: | 04 Jun 2021 08:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11838 |