Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії

Єрьоміна, Лілія and Забела, Яна (2021) Включення дітей з особливими освітніми потребами у систему соціальних відносин засобами арт-терапії. Молодь і ринок (3). pp. 107-112.

[thumbnail of Єрьоміна; Забела.pdf] Text
Єрьоміна; Забела.pdf - Published Version
Restricted to Registered users only

Download (506kB) | Request a copy

Abstract

У статті порушено актуальну проблему сьогодення, що пов’язана з ситуаціями кризового стану, а саме – з соціалізацією дітей з особливими освітніми потребами. Автори визначають арт-терапію як могутній чинник особистісного розвитку, що сприяє успішному входженню особистості дитини у систему соціальних відносин. Завдяки аналізу наукових поглядів автори публікації зазначають, що саме завдяки арт-терапії можна змінити стереотипи поведінки, підвищити адаптаційні здібності, знайти компенсаторні можливості такої дитини і в кінцевому підсумку – успішно інтегрувати її у систему соціальних відносин.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 4349 not found.
Date Deposited: 04 Jun 2021 08:24
Last Modified: 04 Jun 2021 08:24
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11838

Actions (login required)

View Item
View Item