Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Педагогічні умови розвитку просторового мислення учнів при роботі з модельною наочністю та географічними картами на уроках географії

Гришко, С. В. and Зав’ялова, Т. В. (2021) Педагогічні умови розвитку просторового мислення учнів при роботі з модельною наочністю та географічними картами на уроках географії. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах сучасного освітнього простору: матеріали VIІ наук.-практ. конф.. pp. 53-57.

[thumbnail of Гришко_Завялова.pdf] Text
Гришко_Завялова.pdf

Download (7MB)

Abstract

Застосування наочних засобів навчання на уроках географії визначається особливістю змісту шкільних курсів географії. Жоден з навчальних предметів в такій мірі не потребує застосування наочності як географія, і в той же час жоден з предметів не представляє більш сприятливого поля для застосування наочних методів викладання як географія.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму
Depositing User: Users 29 not found.
Date Deposited: 02 Jun 2021 13:19
Last Modified: 02 Jun 2021 13:19
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11823

Actions (login required)

View Item
View Item