Гришко, С. В. and Зав’ялова, Т. В. (2021) Педагогічні умови розвитку просторового мислення учнів при роботі з модельною наочністю та географічними картами на уроках географії. Актуальні питання теорії та практики психолого-педагогічної підготовки фахівців в умовах сучасного освітнього простору: матеріали VIІ наук.-практ. конф.. pp. 53-57.
![Гришко_Завялова.pdf [thumbnail of Гришко_Завялова.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Гришко_Завялова.pdf
Download (7MB)
Abstract
Застосування наочних засобів навчання на уроках географії визначається особливістю змісту шкільних курсів географії. Жоден з навчальних предметів в такій мірі не потребує застосування наочності як географія, і в той же час жоден з предметів не представляє більш сприятливого поля для застосування наочних методів викладання як географія.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра географії та туризму |
Depositing User: | Users 29 not found. |
Date Deposited: | 02 Jun 2021 13:19 |
Last Modified: | 02 Jun 2021 13:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11823 |