Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Role of science and education for sustainable development. 4.14. Міждисциплінарний підхід у системі професійної підготовки студентів-хореографів закладів вищої освіти

Червонська, Л. М. (2021) Role of science and education for sustainable development. 4.14. Міждисциплінарний підхід у системі професійної підготовки студентів-хореографів закладів вищої освіти. Other. Publishing House of University of Technology, Katowice.

[thumbnail of ilovepdf_merged (1).pdf] Text
ilovepdf_merged (1).pdf - Published Version

Download (2MB)

Abstract

У дослідженні розглянуто особливості професійної підготовки студентів-хореографів закладів вищої освіти. Акцентовано увагу на вдосконаленні професійної підготовки хореографів, що характеризується орієнтацією освітнього процесу на міждисциплінарний та компетентісний підхід. Розкрито сутність понять професійна підготовка”, “компетентісний підхід”, “міждисциплінарний підхід”. Визначено та схарактеризовано основні напрямки професійної хореографічної діяльності – виконавської, педагогічної, балетмейстерської.

Item Type: Monograph (Other)
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії
Depositing User: Users 4400 not found.
Date Deposited: 07 Jun 2021 12:46
Last Modified: 07 Jun 2021 12:46
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11781

Actions (login required)

View Item
View Item