Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Традиції та інновації як ресурс духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку

Канарова, О. В. (2020) Традиції та інновації як ресурс духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 15: Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт), 5 (78). pp. 88-91. ISSN 2311-2220

[thumbnail of Kanarova.pdf] Text
Kanarova.pdf

Download (307kB)

Abstract

Розкрито проблему духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Стрімкі зміни у розвитку освіти України зумовлені сучасними постійними змінами у суспільному просторі, що призводять до реформування дошкільної освіти. Основним напрямом процесу змін в освіти можна вважати оновлення програмного змісту підготовки дітей дошкільного віку. Проблема формування духовно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку в сучасних умовах морального зубожіння суспільства була і є однією з актуальних, а в умовах сьогодення вона набуває особливо гострого значення. Аби запобігти новим помилкам у вихованні національно свідомого покоління, нині необхідно зосередити увагу саме на національно-патріотичному та духовному вихованні дітей дошкільного віку. У роботі зазначено, що головною метою духовно-патріотичного виховання на основі народних традицій є придбання молодим поколінням морального досвіду, спадкоємство духовного надбання українського народу, міжнаціональних і міжособистісних стосунків, досягнення культури, становлення демократа і гуманіста, самодостатнього громадянинапатріота України, який готовий до виконання конституційних і громадянських обов’язків, досягнення високої культури взаємин, до успадкування культурних і духовних надбань українського народу. Саме це впливає на зміцнення соціальноекономічних, культурних і духовних основ розвитку українського суспільства і держави, єднання українського народу. Основні завдання виховання дошкільнят у процесі духовно-патріотичного виховання – це придбання знань про моральні принципи, норми і правила громадської поведінки; виховання почуттів, потреб і стосунків; формування моральних ідеалів, переконань, стійких навичок і звичок поведінки.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 31 May 2021 06:40
Last Modified: 31 May 2021 06:40
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11767

Actions (login required)

View Item
View Item