Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Самоосвітня діяльність майбутніх педагогів в умовах нової освітньої парадигми

Волкова, Віра and Борода, Ганна (2021) Самоосвітня діяльність майбутніх педагогів в умовах нової освітньої парадигми. Modern scientific challenges and trends, 3 (37) (1). pp. 62-65.

[thumbnail of Volkova_tezy_Польша.pdf] Text
Volkova_tezy_Польша.pdf

Download (327kB)

Abstract

Самоосвітня діяльність розглядається як цілісний процес розвитку особистості. Учень - це об’єкт управління та суб’єкт, який самостійно визначає цілі та завдання власної пізнавальної діяльності, реалізує та контролює її, використовує результати у навчальному процесі, аналізує та оцінює їх, прогнозує наступний саморозвиток. Система професійно значущих відносин пов’язана з формуванням механізму самовиховання та можливістю розуміння основних цілей, цінностей, норм поведінки, ідеалів, що характеризують сучасного фахівця. Ігрові методи, ділові ігри, тренінги, проблемні ситуації реконструюють професійну діяльність, стимулюють ініціативу та самостійність у ситуаціях вибору між різними мотивами, цінностями, ролями, а за допомогою рефлексії, переосмислення особистих стереотипів ведуть до творчої трансформації ситуації, до самості -розвиток людини.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 24 May 2021 10:49
Last Modified: 24 May 2021 10:49
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11753

Actions (login required)

View Item
View Item