Тарасенко, Т. В. and Дерезіна, А. І. (2021) Проблемне навчання як чинник розвитку мотивації до вивчення іноземної мови у середній школі. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (65). pp. 6-8. ISSN 2450-8160
HERALD PEDAGOGIKA 30.03.2021-6-8.pdf
Download (371kB)
Abstract
Стаття присвячена проблемі пошуку ефективних шляхів
розвитку мотивації школярів до оволодіння іноземними мовами. Здійснено
аналіз сучасних педагогічних і психологічних досліджень, присвячених
проблемі формування навчальної мотивації. Обґрунтовано ефективність
використання проблемного навчання як ефективного інструмента
розвитку мотивації особистості до вивчення іноземних мов.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
| Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
| Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com |
| Date Deposited: | 22 Apr 2021 07:07 |
| Last Modified: | 22 Apr 2021 07:07 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11688 |




