Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Проблемне навчання як чинник розвитку мотивації до вивчення іноземної мови у середній школі

Тарасенко, Т. В. and Дерезіна, А. І. (2021) Проблемне навчання як чинник розвитку мотивації до вивчення іноземної мови у середній школі. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (65). pp. 6-8. ISSN 2450-8160

[thumbnail of HERALD PEDAGOGIKA 30.03.2021-6-8.pdf] Text
HERALD PEDAGOGIKA 30.03.2021-6-8.pdf

Download (371kB)

Abstract

Стаття присвячена проблемі пошуку ефективних шляхів
розвитку мотивації школярів до оволодіння іноземними мовами. Здійснено
аналіз сучасних педагогічних і психологічних досліджень, присвячених
проблемі формування навчальної мотивації. Обґрунтовано ефективність
використання проблемного навчання як ефективного інструмента
розвитку мотивації особистості до вивчення іноземних мов.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 22 Apr 2021 07:07
Last Modified: 22 Apr 2021 07:07
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11688

Actions (login required)

View Item
View Item