Тарасенко, Т. В. and Дерезіна, А. І. (2021) Проблемне навчання як чинник розвитку мотивації до вивчення іноземної мови у середній школі. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka (65). pp. 6-8. ISSN 2450-8160
![HERALD PEDAGOGIKA 30.03.2021-6-8.pdf [thumbnail of HERALD PEDAGOGIKA 30.03.2021-6-8.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
HERALD PEDAGOGIKA 30.03.2021-6-8.pdf
Download (371kB)
Abstract
Стаття присвячена проблемі пошуку ефективних шляхів
розвитку мотивації школярів до оволодіння іноземними мовами. Здійснено
аналіз сучасних педагогічних і психологічних досліджень, присвячених
проблемі формування навчальної мотивації. Обґрунтовано ефективність
використання проблемного навчання як ефективного інструмента
розвитку мотивації особистості до вивчення іноземних мов.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 22 Apr 2021 07:07 |
Last Modified: | 22 Apr 2021 07:07 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11688 |