Аносов, І. П. (2016) Філософсько-антропологічне вчення як основа теорії і практики управління процесом професійної підготовки педагога. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 4 (58). pp. 423-429. ISSN 2312-5993
![аносов3.pdf [thumbnail of аносов3.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
аносов3.pdf
Download (143kB)
Abstract
Плюралізм, поліпарадигмальність і гетерогенність, невизначеність як характерні риси постмодерністського середовища сучасного суспільства вимагають від науки й освіти забезпечення людини таким знанням, що має особистісну природу, є певним ресурсом саморозвитку людини, дійовим механізмом мінімізації суперечностей соціуму, динамічним процесом, сус-пільною та особистісною цінністю, конкурентною перевагою у праці тощо.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра анатомії і фізіології людини та тварин > Фахові видання |
Depositing User: | Users 36 not found. |
Date Deposited: | 21 Dec 2016 11:21 |
Last Modified: | 13 Oct 2020 08:54 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1168 |