Щебликіна, І. О. and Щебликіна, З. В. (2021) Особливості управління сучасним підприємством на засадах інноваційного маркетингу. Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки. (In Press)
![ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ [thumbnail of ОСОБЛИВОСТІ УПРАВЛІННЯ СУЧАСНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ НА ЗАСАДАХ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Стаття.pdf - Published Version
Download (226kB)
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Depositing User: | Users 26 not found. |
Date Deposited: | 14 Apr 2021 12:05 |
Last Modified: | 14 Apr 2021 12:05 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11668 |