Гостіщева, Н. О. and Харченко, Т. І. (2021) Критичне мислення як складова розвитку «soft skills» під час навчання англійської мови. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 211-215.
МСК 11 Гост Харч КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ «SOFT SKILLS».pdf
Download (662kB)
Abstract
У статті зазначено, що завдання вищої освіти – підготовка спеціаліста, здатного ефективно здійснювати функції професійної діяльності в сучасних умовах. Володіння сукупністю професійних знань, умінь, навичок (hard skills) не є достатнім. Такі навички, як вміння спілкуватися, працювати в команді, переконувати, вирішувати проблеми, приймати рішення, керувати своїм часом, мотивувати себе та інших називають «soft skills» і вони набули останнім часом особливої уваги. Одним з факторів успішності в майбутній професійній діяльності може стати переорієнтація освіти на розвиток у студентів «soft skills». 
У статті зосереджено увагу на таких складових «soft skills», як креативність, співробітництво, спілкування та критичне мислення. Особливу увагу приділено проблемі розвитку критичного мислення як домінуючого компоненту«soft skills».
| Item Type: | Article | 
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) | 
| Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов | 
| Depositing User: | Unnamed user with email nim.fil.mdpu@gmail.com | 
| Date Deposited: | 06 Apr 2021 08:24 | 
| Last Modified: | 06 Apr 2021 08:24 | 
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11635 | 




