Гостіщева, Н. О. and Харченко, Т. І. (2021) Критичне мислення як складова розвитку «soft skills» під час навчання англійської мови. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 211-215.
МСК 11 Гост Харч КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ «SOFT SKILLS».pdf
Download (662kB)
Abstract
У статті зазначено, що завдання вищої освіти – підготовка спеціаліста, здатного ефективно здійснювати функції професійної діяльності в сучасних умовах. Володіння сукупністю професійних знань, умінь, навичок (hard skills) не є достатнім. Такі навички, як вміння спілкуватися, працювати в команді, переконувати, вирішувати проблеми, приймати рішення, керувати своїм часом, мотивувати себе та інших називають «soft skills» і вони набули останнім часом особливої уваги. Одним з факторів успішності в майбутній професійній діяльності може стати переорієнтація освіти на розвиток у студентів «soft skills».
У статті зосереджено увагу на таких складових «soft skills», як креативність, співробітництво, спілкування та критичне мислення. Особливу увагу приділено проблемі розвитку критичного мислення як домінуючого компоненту«soft skills».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 06 Apr 2021 08:24 |
Last Modified: | 06 Apr 2021 08:24 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11635 |