Критичне мислення як складова розвитку «soft skills» під час навчання англійської мови

Гостіщева, Н. О. and Харченко, Т. І. (2021) Критичне мислення як складова розвитку «soft skills» під час навчання англійської мови. Мова. Свідомість. Концепт (11). pp. 211-215.

[thumbnail of МСК 11 Гост Харч КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ «SOFT SKILLS».pdf] Text
МСК 11 Гост Харч КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК СКЛАДОВА РОЗВИТКУ «SOFT SKILLS».pdf

Download (662kB)

Abstract

У статті зазначено, що завдання вищої освіти – підготовка спеціаліста, здатного ефективно здійснювати функції професійної діяльності в сучасних умовах. Володіння сукупністю професійних знань, умінь, навичок (hard skills) не є достатнім. Такі навички, як вміння спілкуватися, працювати в команді, переконувати, вирішувати проблеми, приймати рішення, керувати своїм часом, мотивувати себе та інших називають «soft skills» і вони набули останнім часом особливої уваги. Одним з факторів успішності в майбутній професійній діяльності може стати переорієнтація освіти на розвиток у студентів «soft skills».
У статті зосереджено увагу на таких складових «soft skills», як креативність, співробітництво, спілкування та критичне мислення. Особливу увагу приділено проблемі розвитку критичного мислення як домінуючого компоненту«soft skills».

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 06 Apr 2021 08:24
Last Modified: 06 Apr 2021 08:24
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11635

Actions (login required)

View Item
View Item