Barantsova, Iryna (2020) Teaching socio-cultural communication in modern education. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (25). pp. 9-15. ISSN 2219-5203
Педагогика_25-9-15.pdf - Published Version
Download (298kB)
Abstract
Необхідність розв’язання окресленої
проблеми зумовлена тим, що
в традиційному навчанні іноземних
мов не розроблено жодної теорії та
експериментально підтвердженого
алгоритму, спрямованого на навчання
соціокультурного спілкування, хоча
рівні стандарту усного та письмового
спілкування іноземною мовою, якими
мають володіти студенти, постійно
підвищуються. Метою проведеного
дослідження було визначення зв’язку
між використанням сучасних освітніх
технологій для навчання студентів
спілкування у формі монологу
іноземною мовою та розвитком їхнього
пізнавального інтересу. У роботі
використано особистісно орієнтований
і культурно орієнтований підходи, що
дають уявлення про сучасні галузі
педагогіки, які вивчають та
розробляють ефективні засоби та
шляхи досягнення цілей освіти.
Розглянуто також своєрідні
характеристики та методи навчання
соціокультурної комунікації у формі
монологу. Досліджено і проблему
застосування проєктної технології та
технології співпраці в процесі
навчання іноземної мови. Стаття може
зацікавити фахівців, які готують
студентів – майбутніх викладачів
іноземних мов, а також тих, хто має
намір підвищити рівень свого знання
першої та другої іноземних мов.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 25 Mar 2021 07:54 |
Last Modified: | 25 Mar 2021 07:54 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11619 |