Подпльота, С. В. and Меркулова, Н. В. (2021) Аксіологічні засади реалізації тьюторського супроводу в інклюзивній освіті. Herald pedagogiki. Nauka i praktyka (64). pp. 5-7. ISSN 2450-8160
ilovepdf_merged.pdf
Download (755kB)
Abstract
Сучасні дослідження освіти, її ролі та
значення на початку ХХІ ст. демонструють,
що сьогодні актуалізуються питання про
оновлення змісту освіти, пов’язані із пере-
осмисленням її аксіологічних складових.
Оскільки визначення і розвиток ціннісних
орієнтирів, необхідність задоволення освіт-
ніх потреб супроводжують людину впро-
довж усього життя, відповідним чином має
бути побудована й система освіти. Вклю-
чення в нову картину світу ідеї відпові-
дальності людини перед природою, можли-
вості вибору, що протистоять детермініст-
ському уявленню про шлях людського роз-
витку, робить таку картину світу по-новому
аксіологічно маркованою.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 25 Mar 2021 13:53 |
Last Modified: | 25 Mar 2021 13:53 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11618 |