Журавльова, Л. С. (2019) Науково-теоретичні основи дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Передмова. Other. Міленіум, Київ.
монографія _Журавльова Л.С. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ.pdf
Download (654kB)
Abstract
У монографії розкрито методологічні, науково-теоретичні основи комплексного дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Здійснено теоретичне осмислення концептуальних засад мовленнєвого розвитку дітей молодшого шкільного віку з труднощами формування писемного мовлення та порушенням навичок письма. На основі міждисциплінарного підходу окреслено пріоритетні напрями та стратегічні орієнтири комплексної діагностики та корекції мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією.
Монографія призначена для логопедів, учителів початкових класів, психологів та інших фахівців, які працюють з дітьми, що мають труднощі формування навичок письма або його порушення, а також для студентів спеціальностей «Спеціальна освіта (логопедія)», «Початкова освіта».
Item Type: | Monograph (Other) |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 4438 not found. |
Date Deposited: | 10 Mar 2021 12:24 |
Last Modified: | 10 Mar 2021 12:24 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11546 |