Мединський, Сергій and Карвацька, Юлія (2019) Генеза наукових підходів до дефініці “здоров’язбереження”. Освітній простір України, 1 (17). pp. 159-170. ISSN 2409-9244
![Мединський_Карвацька.pdf [thumbnail of Мединський_Карвацька.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Мединський_Карвацька.pdf
Download (247kB)
Abstract
У статті аналізуються підходи до визначення поняття “здоров’язбереження”, що
поєднують у собі всі сфери соціального життя пов ’язані із захистом, збереженням,
формуванням та зміцненням здоров’я громадян держави. Актуальність дослідження
пояснюється значенням “здоров’язбереження” в розв’язанні соціально значущої проблеми
охорони здоров’я особистості через залучення до здорового способу життя; великим
потоком педагогічних досліджень в цій області; необхідністю приведення в систему
розрізнених теоретичних знань. Виявлення особливостей окремих теорій необхідно для їх
подальшого розвитку та впровадження в практику, для забезпечення наступності
теоретичних досліджень. Досліджено, що здоров ’язбереження формує поведінку, охоплює
цілісну систему ціннісно-смислових установок, емоційно-вольового досвіду, спрямована на
самопізнання, саморозвиток і самовдосконалення індивідуального здоров ’я, базується на
готовності до практичної діяльності по збереженню здоров ’я.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI: 10.15330/esu.17.159-170 |
Subjects: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання |
Depositing User: | Users 30 not found. |
Date Deposited: | 18 Feb 2021 12:50 |
Last Modified: | 18 Feb 2021 12:50 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11464 |