Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Генеза наукових підходів до дефініці “здоров’язбереження”

Мединський, Сергій and Карвацька, Юлія (2019) Генеза наукових підходів до дефініці “здоров’язбереження”. Освітній простір України, 1 (17). pp. 159-170. ISSN 2409-9244

[thumbnail of Мединський_Карвацька.pdf] Text
Мединський_Карвацька.pdf

Download (247kB)

Abstract

У статті аналізуються підходи до визначення поняття “здоров’язбереження”, що
поєднують у собі всі сфери соціального життя пов ’язані із захистом, збереженням,
формуванням та зміцненням здоров’я громадян держави. Актуальність дослідження
пояснюється значенням “здоров’язбереження” в розв’язанні соціально значущої проблеми
охорони здоров’я особистості через залучення до здорового способу життя; великим
потоком педагогічних досліджень в цій області; необхідністю приведення в систему
розрізнених теоретичних знань. Виявлення особливостей окремих теорій необхідно для їх
подальшого розвитку та впровадження в практику, для забезпечення наступності
теоретичних досліджень. Досліджено, що здоров ’язбереження формує поведінку, охоплює
цілісну систему ціннісно-смислових установок, емоційно-вольового досвіду, спрямована на
самопізнання, саморозвиток і самовдосконалення індивідуального здоров ’я, базується на
готовності до практичної діяльності по збереженню здоров ’я.

Item Type: Article
Additional Information: DOI: 10.15330/esu.17.159-170
Subjects: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Depositing User: Users 30 not found.
Date Deposited: 18 Feb 2021 12:50
Last Modified: 18 Feb 2021 12:50
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11464

Actions (login required)

View Item
View Item