Харченко, Ю. Т. (2020) Педагогічні умови становлення професійно-педагогічної культури концертмейстера закладу вищої освіти. Педагогіка мистецтва для збереження і розвитку психофізіологічного здоров’я та культурного зростання особистості впродовж життя. pp. 164-167.
Харченко тези наша конференція 2020.pdf
Download (117kB) | Preview
Abstract
Сучасна вища музична освіта України передбачає орієнтацію
фахівців на високий рівень особистісно-професійного і творчого
потенціалу. Нова освітня парадигма потребує вдосконалення
професійної діяльності науково-педагогічних працівників, зокрема
концертмейстерів. Відсутність системності у вирішенні проблеми
становлення професійно-педагогічної культури концертмейстера,
недостатня теоретична і методична розробленість проблеми пошуку
оптимальних шляхів становлення його професійно-педагогічної
культури визначають необхідність нових підходів до дослідження цієї
проблеми. Оскільки під час професійної діяльності концертмейстера
закладу вищої освіти поступово відбувається становлення його
професійно-педагогічної культури, завданням стає аналіз і
обґрунтування педагогічних умов, що забезпечують досягнення
поставленої мети. З огляду на те, що фахова діяльність
концертмейстера обумовлена психолого-педагогічною та музичновиконавською специфікою його роботи, найбільш важливим є
виявлення умов, що сприяють забезпеченню готовності до виконання
професійної творчої і музично-виконавської діяльності. Вибір підходів
до означеної проблеми слід орієнтувати на пошук оптимальних
методів і засобів з урахуванням особистісно-професійних якостей та
особливостей фахової діяльності концертмейстера.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії |
Depositing User: | Users 4388 not found. |
Date Deposited: | 09 Feb 2021 12:39 |
Last Modified: | 09 Feb 2021 12:39 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11427 |