Меркулова, Н. В. (2020) Тьюторський супровід формування готовності дітей таршого дошкільного віку до навчання у початковій школі як педагогічна проблема. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (73). pp. 69-72. ISSN 1992-5786
73-1 (1).pdf
Download (249kB) | Preview
Abstract
У статті розкрито проблему формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у початковій школі. Інноваційні стратегії розвитку світової спільноти зумовлюють створення
такої системи освіти, завдяки якій буде уможливлено зростання творчого потенціалу особистості,
її духовно-морального вдосконалення. Це ставить перед культурно-освітніми інституціями завдання
щодо організації освітнього процесу у такий спосіб, щоб освітньо-виховними домінантами теорії та
практики розвивального виховання поставали методології та методики саморозвитку особистості, з одного боку, і програми розгорнутого професійного тьюторського супроводу, з іншого.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 18 Jan 2021 12:01 |
Last Modified: | 18 Jan 2021 12:01 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11372 |