Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Тьюторський супровід формування готовності дітей таршого дошкільного віку до навчання у початковій школі як педагогічна проблема

Меркулова, Н. В. (2020) Тьюторський супровід формування готовності дітей таршого дошкільного віку до навчання у початковій школі як педагогічна проблема. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах: зб. наук. пр., 1 (73). pp. 69-72. ISSN 1992-5786

[thumbnail of 73-1 (1).pdf]
Preview
Text
73-1 (1).pdf

Download (249kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито проблему формування готовності дітей старшого дошкільного віку до навчання у початковій школі. Інноваційні стратегії розвитку світової спільноти зумовлюють створення
такої системи освіти, завдяки якій буде уможливлено зростання творчого потенціалу особистості,
її духовно-морального вдосконалення. Це ставить перед культурно-освітніми інституціями завдання
щодо організації освітнього процесу у такий спосіб, щоб освітньо-виховними домінантами теорії та
практики розвивального виховання поставали методології та методики саморозвитку особистості, з одного боку, і програми розгорнутого професійного тьюторського супроводу, з іншого.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 18 Jan 2021 12:01
Last Modified: 18 Jan 2021 12:01
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11372

Actions (login required)

View Item
View Item