Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Роль іншомовної освіти у формуванні міжкультурної толерантності особистості

Тарасенко, Тетяна and Коноваленко, Тетяна and Тарасенко, Марія (2020) Роль іншомовної освіти у формуванні міжкультурної толерантності особистості. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 1 (24). pp. 11-18.

[thumbnail of стаття_вісник_МДПУ_2020_24 (2).pdf]
Preview
Text
стаття_вісник_МДПУ_2020_24 (2).pdf

Download (321kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито теоретичні засади
і рпактичні аспекти формування
міжкультурної толерантності
особистості в рпоцесі вивчення
іноземних мов. На основі аналізу
наукових джерел з’ясовано значення
й основні ознаки та складники
міжкультурної толерантності, що
слугує основою успішної
міжкультурної комунікації. Визначено
характерні риси особистості, здатної
толерантно здійснювати
міжкультурну комунікацію:
гуманність, рефлексивність,
волелюбність, відповідальність,
гнучкість, упевненість у собі,
самовладання, варіативність,
перцептивність, емпатійність,
почуття гумору. Відповідно до мети
полікультурної освіти – формування
планетарного мислення шляхом
усвідомлення себе частиною етносу
і лкуьтури, які є складниками
людства, – виділено галузі
дослідження іншомовної освіти,
засновані на ідеї взаємозв’язку мови
і культури й авжливі з позицій
міжкультурної комунікації, а саме:
лінгвокраїнознавство,
етнолінгвістика, лінгвокультурологія.
Окреслено основні завдання
іншомовної освіти, спрямовані на
формування міжкультурної
толерантності, яка є запорукою
успішності міжнародного
спілкування: розвиток аксіологічних
настанов особистості, збагачення
універсальними й національно-
специфічними цінностями своєї та
інших культур; розширення меж
розуміння феноменів людського
життя, поліфонічність світобачення,
заснованого на гармонії знань,
почуттів, творчих дій; розширення
комунікативного діапазону
особистості за рахунок взаємодії
з представниками інших культур.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 35 not found.
Date Deposited: 04 Jan 2021 10:31
Last Modified: 04 Jan 2021 10:31
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11304

Actions (login required)

View Item
View Item