Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Комплексний підхід до естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку

Волкова, В. А. and Матрос, Н. В. (2020) Комплексний підхід до естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Розвиток освіти, науки та бізнесу: результати 2020: тези доп. міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 грудня 2020 р., 1. pp. 259-261.

[thumbnail of Волкова, Матрос_тези.pdf]
Preview
Text
Волкова, Матрос_тези.pdf

Download (394kB) | Preview

Abstract

в естетичному вихованні у дошкільних закладах часто зберігається інформаційний підхід. Основна увага надається технології оволодіння засобами того або іншого виду мистецтва і мало часу присвячують головному – збагненню психологічних механізмів виникнення художнього образу і вивченню мови різних видів мистецтва як семантичного простору, в якому світ реальний відображається у всьому складному чуттєвому і смисловому різноманітті. Ми враховували, що освоєння дітьми способів вираження своєї індивідуальності у виконавській діяльності повинне проходити в процесі накопичення і «проживання» ними різноманітних емоційних станів, постійне «тренування» яких і дає нову якість – розвиток їх як творчої культурної і духовної особистості.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Depositing User: Users 14 not found.
Date Deposited: 04 Jan 2021 10:28
Last Modified: 04 Jan 2021 10:28
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11303

Actions (login required)

View Item
View Item