Волкова, В. А. and Матрос, Н. В. (2020) Комплексний підхід до естетичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Розвиток освіти, науки та бізнесу: результати 2020: тези доп. міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 3-4 грудня 2020 р., 1. pp. 259-261.
Волкова, Матрос_тези.pdf
Download (394kB) | Preview
Abstract
в естетичному вихованні у дошкільних закладах часто зберігається інформаційний підхід. Основна увага надається технології оволодіння засобами того або іншого виду мистецтва і мало часу присвячують головному – збагненню психологічних механізмів виникнення художнього образу і вивченню мови різних видів мистецтва як семантичного простору, в якому світ реальний відображається у всьому складному чуттєвому і смисловому різноманітті. Ми враховували, що освоєння дітьми способів вираження своєї індивідуальності у виконавській діяльності повинне проходити в процесі накопичення і «проживання» ними різноманітних емоційних станів, постійне «тренування» яких і дає нову якість – розвиток їх як творчої культурної і духовної особистості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Depositing User: | Users 14 not found. |
Date Deposited: | 04 Jan 2021 10:28 |
Last Modified: | 04 Jan 2021 10:28 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11303 |