Гуров, Сергій (2020) Технологія проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць (1 (3)). pp. 49-58. ISSN 2706-6258
Гуров _ технологія.pdf - Published Version
Download (556kB) | Preview
Abstract
В статті розглянуто технологію проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. Надаються приклади вправ і завдань для визначення рівня вихованості духовно-моральних цінностей студентів. Описуються блоки та етапи діагностичної роботи, спрямованої на вдосконалення духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Під час проведення діагностичної роботи ми розглядаємо активне, позитивне, байдуже, негативне ставлення до самого процесу діагностики як різні рівні відповідальності і одночасно як визнання прояву внутрішньої духовно моральної культури особистості.
Ключові слова: цінності, духовно-моральні цінності, виховання, духовно-моральне виховання, особистість, студенти, студенти гуманітарних спеціальностей, діагностична робота.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net |
Date Deposited: | 04 Jan 2021 09:22 |
Last Modified: | 04 Jan 2021 09:22 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11290 |