Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Технологія проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей

Гуров, Сергій (2020) Технологія проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи: зб. наук. праць (1 (3)). pp. 49-58. ISSN 2706-6258

[thumbnail of Гуров _ технологія.pdf]
Preview
Text
Гуров _ технологія.pdf - Published Version

Download (556kB) | Preview

Abstract

В статті розглянуто технологію проведення діагностичної роботи зі студентами гуманітарних спеціальностей для підвищення рівня вихованості духовно-моральних цінностей. Надаються приклади вправ і завдань для визначення рівня вихованості духовно-моральних цінностей студентів. Описуються блоки та етапи діагностичної роботи, спрямованої на вдосконалення духовно-моральних цінностей студентів гуманітарних спеціальностей. Під час проведення діагностичної роботи ми розглядаємо активне, позитивне, байдуже, негативне ставлення до самого процесу діагностики як різні рівні відповідальності і одночасно як визнання прояву внутрішньої духовно моральної культури особистості.
Ключові слова: цінності, духовно-моральні цінності, виховання, духовно-моральне виховання, особистість, студенти, студенти гуманітарних спеціальностей, діагностична робота.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Depositing User: Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net
Date Deposited: 04 Jan 2021 09:22
Last Modified: 04 Jan 2021 09:22
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11290

Actions (login required)

View Item
View Item