Котова, Олена and Суханова, Ганна and Ушаков, Віктор (2020) Сучасні напрямки професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури у закладах вищої освіти в світлі вимог сьогодення. Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki – stan, problemy, perspektywy / Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи, 4. pp. 85-94.
Котова ОВ_Суханова ГП_Ушаков ВС.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
Успішність професійно-педагогічної діяльності вчителів фізичної культури визначається ефективним поєднання різних компонентів підготовки, без яких не можливо на високому рівні виконувати професійні обов’язки у загальноосвітній школі на рівні профільного навчання за спортивним напрямком, а саме: теоретична у колі сформованих системних психолого-педагогічних, медико-біологічних знань та фундаментальних і прикладних знань з теорії, методики та історії фізичної культури й спорту; методична як сформованість професійних умінь і навичок проведення різних форм занять фізичною культурою з різним контингентом; технічна передбачає володіння технікою виконання фізичних вправ різного рівня складності й рухової структури та фізична, що спрямована на розвиненість основних рухових якостей для засвоєння змісту спортивно-педагогічних дисциплін. Зазначені компоненти вказують на необхідність розгляду процесу професійної підготовки майбутніх вчителів фізичного виховання до профільного навчання в старшій школі в контексті сучасних загальноосвітніх технологій (неперервної та ступеневої освіти, інноваційної освіти та інформаційних технологій), які забезпечують ефективність фахової підготовленості в аспекті творчої діяльності
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Depositing User: | Users 30 not found. |
Date Deposited: | 04 Jan 2021 10:34 |
Last Modified: | 04 Jan 2021 10:34 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11280 |