Марченко, О. А. (2016) Особливості впровадження до туристичного ринку України іміджевого бренду "Запоріжжя історичне". Формування ефективних механізмів державного управління та менеджменту в умовах сучасної економіки: теорія і практика: матер. ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (18 листопада 2016 р.). pp. 365-367.
![Особл. Зап. 365-367.pdf [thumbnail of Особл. Зап. 365-367.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Особл. Зап. 365-367.pdf
Download (224kB)
Abstract
Найбільш значимою ідентифікованою рисою галузі туризму є її регіональна структура як така, що формується з урахуванням туристичного потенціалу території розміщення та визначає інші структурні складники (підприємства й організації, кластери, туристичні продукти та послуги), інтеграційні диверсифікаційні процеси, організацію та управління, впливає на рівень конкурентоспроможності, вибір стратегій завоювання туристичного ринку, підвищення прибутковості.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | G Географія, Антропологія, Рекреація > GV Відпочинок > GVT Туризм |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу |
Depositing User: | Unnamed user with email dmamdpu@gmail.com |
Date Deposited: | 18 Dec 2016 12:56 |
Last Modified: | 27 Jan 2020 09:30 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1128 |