Стотика, І. Г. (2020) Формування художньо-виконавської техніки піаніста в історико-теоретичному дискурсі. Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. pp. 52-55.
Стотика І.Г. Стаття Київ.pdf
Download (1MB) | Preview
Abstract
Вивчення музично-педагогічної спадщини, яка зберіглася у доробку педагогів ХVІІІ–ХХ століттях дозволяє прослідкувати еволюцію різних періодів становлення музичної педагогіки. Кожний з періодів має свою специфіку, а підходи та принципи технічного вдосконалення
піаністичного апарату змінюються у відповідності до потреб епохи.Практична реалізація принципу єдності художнього та технічного розвитку завжди залишалось непростим завданням, вирішення котрого обумовлювалось особливостями філософських та естетичних поглядів, що
превалювали в ту чи іншу епоху, рівнем методичних знань та залежало від рівня розвитку музичної культури.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Стотика І. Г. Формування художньо-виконавської техніки піаніста в історико-теоретичному дискурсі / І. Г. Стотика // Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі : матеріали IІІ міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 черв. 2020 р. – Київ, 2020. - С. 52-55. |
Subjects: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 30 Dec 2020 15:07 |
Last Modified: | 04 Nov 2021 17:00 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11258 |