Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування художньо-виконавської техніки піаніста в історико-теоретичному дискурсі

Стотика, І. Г. (2020) Формування художньо-виконавської техніки піаніста в історико-теоретичному дискурсі. Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі. pp. 52-55.

[thumbnail of Стотика І.Г. Стаття Київ.pdf]
Preview
Text
Стотика І.Г. Стаття Київ.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Вивчення музично-педагогічної спадщини, яка зберіглася у доробку педагогів ХVІІІ–ХХ століттях дозволяє прослідкувати еволюцію різних періодів становлення музичної педагогіки. Кожний з періодів має свою специфіку, а підходи та принципи технічного вдосконалення
піаністичного апарату змінюються у відповідності до потреб епохи.Практична реалізація принципу єдності художнього та технічного розвитку завжди залишалось непростим завданням, вирішення котрого обумовлювалось особливостями філософських та естетичних поглядів, що
превалювали в ту чи іншу епоху, рівнем методичних знань та залежало від рівня розвитку музичної культури.

Item Type: Article
Additional Information: Стотика І. Г. Формування художньо-виконавської техніки піаніста в історико-теоретичному дискурсі / І. Г. Стотика // Традиції та нові наукові стратегії у Центральній та Східній Європі : матеріали IІІ міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 черв. 2020 р. – Київ, 2020. - С. 52-55.
Subjects: M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Depositing User: Users 16 not found.
Date Deposited: 30 Dec 2020 15:07
Last Modified: 04 Nov 2021 17:00
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11258

Actions (login required)

View Item
View Item