Пюрко, О. Є. and Туровцева, Н. М. and Пюрко, В. Є. and Хільченко, О. О. (2020) Використання колекційного відділу пришкільної навчально-дослідної ділянки в процесі викладання освітнього компоненту «Природознавство». СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ ПРИРОДНИЧИХ НАУК: зб. матеріалів наук. інтернет-конф. молодих вчених (присвячена 45-річчю від дня заснування хіміко-біологічного факультету). pp. 120-123.
ВИКОРИСТАННЯ КОЛЕКЦІЙНОГО ВІДДІЛУ ПРИШКІЛЬНОЇ НДД В ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ОСВІТНЬОГО КОМПОНЕНТУ «ПРИРОДОЗНАВСТВО».pdf
Download (613kB) | Preview
Abstract
Позакласна й позашкільна робота з учнями в більшості
випадків нерозривно пов’язана з навчально-виховним
процесом, що здійснюється на уроках, і ґрунтується на
знаннях, навичках і вміннях, набутих під час учбових
занять. Основна їх мета полягає в збагаченні,
поглибленні, закріпленні набутих учнями знань,
застосуванні їх на практиці, розширенні загальноосвітнього
кругозору школярів, формуванні у них наукового
світогляду, навичок самоосвіти, залученні до посильної
суспільно-корисної праці, змістовної природоохоронної
діяльності, підготовки до вибору професії. Для розвитку зацікавленості учнів предметами біологічного циклу, зокрема природознавством, значне місце приділяється позакласним заняттям. З цією метою шкіл створено науково-дослідні ділянки, зокрема колекційні, відділення, кутки живої природи,пришкільні теплиці, але, на даний час, частіше за все вони не працюють. Мета нашого дослідження полягала в з’ясуванні щодо використання колекційного відділу пришкільної науководослідної ділянки в процесі викладання освітнього компоненту «Природознавство».
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Divisions: | Факультет природничих наук > Кафедра ботаніки, екології та садово-паркового господарства |
Depositing User: | Unnamed user with email botanika@mspu.edu.ua |
Date Deposited: | 21 Dec 2020 10:31 |
Last Modified: | 21 Dec 2020 10:31 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11097 |