Сопіна, Я. В. (2016) Деякі концептуальні підходи до формування естетичної культури майбутніх учителів музичного мистецтва в умовах професійної підготовки. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). pp. 111-115. ISSN 2219-5203
![Сопіна Я.В. Деякі концептуальні підходи.pdf [thumbnail of Сопіна Я.В. Деякі концептуальні підходи.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Сопіна Я.В. Деякі концептуальні підходи.pdf
Download (711kB)
Abstract
Актуальність дослідження зумовлена необхідністю подолання наявних у системі професійної підготовки вчителів протиріч між завданнями естетичного виховання й відсутністю механізму побудови навчально-виховного процесу у виші, який має сприяти їх виконанню; між потребою у вихованні творчої, естетично розвиненої особистості майбутнього вчителя й недостатнім рівнем готовності викладачів до здійснення цього процесу. У статті проаналізовано сутність естетичної культури педагога, схарактеризовано її компоненти, презентовано педагогічну технологію формування естетичної культури студентів-музикантів, розкрито концептуальні підходи до змісту й методичного забезпечення професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва, що позитивно впливають на підвищення рівня їх естетичного розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Depositing User: | Users 16 not found. |
Date Deposited: | 18 Dec 2016 10:45 |
Last Modified: | 05 Oct 2020 09:18 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1108 |