Троїцька, О. М. and Пєшев, О. O. (2020) Соціалізація через навчання з позиції аналітичної філософії освіти. Культурологічний альманах (14). pp. 104-106.
Preview
almanah_14_print (1)-страницы-удалены.pdf
Download (6MB) | Preview
Abstract
Головним критерієм освіти, згідно Р. Пітерсу, є положення про
необхідність передачі чогось соціально цінного. Але воно не відноситься
до будь-яких цінних речей, а саме до «посвячення» в способи мислення
або діяльності, поведінки, які мають цінність (критичність, автономність,
креативність). Проблема бачиться в тому, що інтерсуб’єктивність
ігнорує особистий елемент в освіті (мається на увазі особистий зв’язок,
індивідуальні особливості учня, які необхідно враховувати для того, щоб
ефективно організувати освітній процес).
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії |
Depositing User: | Unnamed user with email philosofia_mdpu@ukr.net |
Date Deposited: | 28 Dec 2020 13:27 |
Last Modified: | 28 Dec 2020 13:27 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11077 |