Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Соціалізація через навчання з позиції аналітичної філософії освіти

Троїцька, О. М. and Пєшев, О. O. (2020) Соціалізація через навчання з позиції аналітичної філософії освіти. Культурологічний альманах (14). pp. 104-106.

[thumbnail of almanah_14_print (1)-страницы-удалены.pdf]
Preview
Text
almanah_14_print (1)-страницы-удалены.pdf

Download (6MB) | Preview

Abstract

Головним критерієм освіти, згідно Р. Пітерсу, є положення про
необхідність передачі чогось соціально цінного. Але воно не відноситься
до будь-яких цінних речей, а саме до «посвячення» в способи мислення
або діяльності, поведінки, які мають цінність (критичність, автономність,
креативність). Проблема бачиться в тому, що інтерсуб’єктивність
ігнорує особистий елемент в освіті (мається на увазі особистий зв’язок,
індивідуальні особливості учня, які необхідно враховувати для того, щоб
ефективно організувати освітній процес).

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра філософії
Depositing User: Unnamed user with email philosofia_mdpu@ukr.net
Date Deposited: 28 Dec 2020 13:27
Last Modified: 28 Dec 2020 13:27
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11077

Actions (login required)

View Item
View Item